1. ემოციური და ფიზიკური მდგრადობის განვითარება. ბაღში ხელოვნურად შექმნილი დაბრკოლებებისა და
გამოწვევის გადალახვის წახალისებით და მხარდაჭერით, ბავშვებში საკუთარი შესაძლებლობების აღმოჩენა და გაძლიერება.
2. თავდაჯერებულობის ამაღლება – ბაღის სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამოთ ბავშვებში ჯანსაღი კონკურენციის წახალისება, რაც გულისხმობს საკუთარი შესაძლებლობების გაუმჯობესების გზით თავდაჯერებულობის ამაღლებას.
3. სწავლის და შემეცნების სიყვარული (ინტერესი) – სასწავლო-სააღმზრდელო პროგრამის შექმნის მთავარი პრინციპი (საფუძველი) განისაზღვრება თამაშის მეთოდით, რადგან თამაში/გართობა ყველაზე მიმზიდველი მეთოდია ბავშვის დაინტერესების და აქტივობაში ჩართვისთვის.
4. თანასწორობა/უნივერსალურობა- საბავშვო ბაღის ინფრასტრუქტურით სახელმწიფო სტანდარტების დაცვა, რაც უზრუნველყოფს თითოეული ბავშვის/პერსონალის დამოუკიდებლად გადაადგილებას, პირადი საჭიროებების დაკმაყოფილებას.
5. ინკლუზია – ბაღის მიერ ინკლუზიური განათლების და გარემოს უზრუნველყოფა, რაც გულისხმობს თითოეული ბავშვის ინდივიდუალური საჭიროებების და შესაძლებლობების გათვალისწინება სასწავლო- სააღმზრდელო პროგრამით;
6. ინოვაციურობა- თანამედროვე სასწავლო-სააღმზრდელო მეთოდოლოგიის და სტანდარტების დანერგვა – ბაღის მიერ მისი პედაგოგების კვალიფიკაციის მუდმივი განახლება.
7. მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის ჩართულობის გაძლიერება სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესში.
8. გუნდურობა – პედაგოგების ჩართულობის გაძლიერება;
მისიის მისაღწევად საბავშვო ბაღი ლარდი:
1. ქმნის ეფექტურ, უსაფრთხო და პოზიტიურ სასწავლო- სააღმზრდელო გარემოს;
2. ხელს უწყობს ურთიერთპატივისცემისა და თანასწორობის პრინციპის დაცვას;
3. ხელს უწყობს აღსაზრდელის ფიზიკური, შემოქმედებითი და სოციალური უნარების განვითარებას;
4. ზრუნავს პედაგოგებისა და აღმზრდელების მუდმივ პროფესიულ განვითარებაზე;
5. მოიძიებს და სასწავლო-საამღზრდელო პროცესში ნერგავს საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკას;
6. მუდმივად ავითარებს და სრულყოფს სასწავლო-სააღმზრდელო რესურსებს;
7. ხელს უწყობს მშობლის აქტიურ ჩართულობას შვილის სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესში;